Etapes

Full de Ruta

De Montsegur a Roquefixade- El País dels teixidors

A cavall / Descripció de les etapes

Desplaçant el punter a través del l'àrea de color del gràfic de desnivell veuràs la corresponent ubicació en el mapa superior. Si fas clic en qualsevol dels marges de la corba, obtindràs l'altitud exacta.

Desnivell pujada

Mediana

Descripció

Observacions

A partir de Montsegur fins a Foix, la senyalització  que seguirem seran  les marques de GRP (grogues i vermelles) marques comunes al GR 107 del  Camí dels Bons  Homes.

0 km: Al cementiri de Montsegur, prendre una petita carretera que puja totalment cap al sud, després gira cap al nord i desemboca al pàrquing  del castell.

1,2 km: Després de visitar el castell, sense retornar al pàrquing, prendre un petit camí que uneix la carretera que baixa cap al  NORD-OEST del Coll de Montsegur.

1,9 km: Seguiu per aquesta carretera a la dreta uns 200 m.

2,1 km: Passeu per una porta a l'esquerra. i seguir el camí cap avall.

4,0 km: Travesseu tot recte la carretera que porta als Mont d’Olmes. Continueu en el camí segueix un petit rierol fins al poble de Montferrier.

5,7 km: Creueu el pont a l'esquerra, després giri immediatament a l'esquerra per la carretera.

5,9 km:  Deixeu aquesta carretera, gireu a la dreta per una carretera asfaltada que va cap amunt i després continua per un camí ben pavimentat.

6,4 km: Retrobareu una carretera pavimentada. Continueu pujant  fort tallant els llacets del  llogaret de  Le Sau.

7,0 km: Travesseu tot recte aquest llogaret. Agafeu la carretera cap al Nord  700 m

7,7 km: Obriu una porta per entrar en un parc. Continueu cap al nord i seguiu per  la pista cap avall.

9,0 km: Abandoneu aquesta pista, girant a l'esquerra. El camí s’estreny i  descendeix fins a una casa.

10,4 km: Seguiu la carretera asfaltada a l'esquerra  que després s’uneix a la carretera (circulació ràpida  de cotxes).Seguiu-la a  l'esquerra en 150 m. Travesseu-la per agafar una pista forestal cap al Nord Oest

11,8 km: Agafeu la bifurcació a l'esquerra. NORD EST. Bosc de Mondini

13 km : Creueu la carretera. Continuar recte. Passeu per sota de la línia d'alta tensió. Continueu fins al llogarret de Coulzonne. Gireu a l'esquerra per una bona pista.
16,3 km: Arribada Roquefixade.

VEURE TOT

Envia per Email Imprimir

SERVEIS DE L'ETAPA

A l'inici

Durant

Al final

Comentaris

Explica'ns què t'ha semblat aquesta etapa?

No hi han comentaris.

Consell Regulador del Camí dels Bons Homes
Ctra C-16, km 96,2
Berga 08600
Tel. 93 8247700/ 654125696
Adreça de correu electrònic info@camidelsbonshomes.com