Propostes i ofertes
Propostes i ofertes
Camí dels Bons Homes COMPLET i AUTOGUIAT 2023! De Foix a Berga _ Pedratour (10 dies)
DESCRIPCIÓ:
Ruta autoguiada del Camí dels Bons Homes, sortint des de Berga per arribar en l'última etapa a la població de Foix a l'Arièja (França).
Un camí únic que travessa els Pirineus per arribar a un dels pobles més emblemàtics del país veí, i que va utilitzar el mític poble dels càtars en la seva fugida de la Inquisició.
Es tracta d'una ruta on els senderistes combinaran etapes dures i llargues amb altres més lleugeres, incloent vistes espectaculars i cultura arreu del camí. Una oportunitat única de gaudir d'una setmana i mitja de diversió, aventura i natura en estat pur... .
Punts d’interès: Tots els punts d’interès de la travessa del Camí dels Bons Homes.
El Camí dels Bons Homes és una ruta única que travessa els Pirineus i que va ser utilitzada pel mític poble dels càtars en la seva fugida de la Inquisició. El camí surt de Berga i arriba a Foix (Arieja, França), encara que també us donem l’opció de realitzar-la en sentit contrari.
Es tracta d’una ruta on els combinareu etapes dures i llargues amb altres més lleugeres, incloent vistes espectaculars i cultura arreu del camí. Una oportunitat única de gaudir d’una setmana i mitja d’aventura i natura en estat pur!
Etapa 3: Ascou - Mérens-Les-Vals
Etapa 4: Mérens-les-Vals – Porta
Aquest paquet inclou:
- 9 nits d’allotjament en concepte de Mitja Pensió.
- Trasllat de Foix a Montsegur.
- Trasllat del Vilar a a Prullans
- Dossier de ruta “El Camí dels Bons Homes”.
- Forfet de travessa (samarreta, mapa, tracks i carnet de ruta).
- Assistència telefònica 24 hores.
Aquest paquet NO inclou:
-
Tot allò NO DESCRIT en l’apartat “aquest paquet inclou”.
-
Assegurança de viatge i cancel·lació (contractable a l'apartat d'extres).
-
Transport d’equipatges (contractable a l'apartat d'extres).
El preu és en base a habitació doble, però també hi ha l’opció d’habitació individual.
RESERVES AQUÍ
Per a qualsevol consulta o dubte truqueu-nos al 938215111 o envieu un e-mail a info@pedratour.com
Modalitat
Trekking/ Natura/Cultura
Durada
10 dies de travessa / 9 nits.
Recorregut
De Montsegur a Berga . Es caminaran de 18-20 km diaris/7hores diàries (200km totals)
Allotjament
Tots els allotjaments estan adherits al Consell Regulador del Camí dels Bons Homes i inclouen la Mitja Pensió (sopar i esmorzar) i el pícnic pel dia de travessa. Tipus d’allotjaments seran Hostal, Refugi i Gîte d'etape a l’Ariège.
Grups
A partir d'una persona
Data de l'activitat
A la carta de maig a novembre
Reserves
Agència de viatges PEDRATOUR (GC-2512.)
Tel 938 215 111/ 629188236
info@pedratour.com
https://pedratour.com/st-tour/cami-dels-bons-homes-complet/
www.pedratour.com
Àrea territorial
Berguedà, Cerdanya, Arieja.
Preus
725€
Descripció Curta
Ruta organitzada i autoguiada a la carta pel Camí dels Bons Homes, des de Foix a l'Arièja (França) a Berga . Reserva per la data que vulguis!!

Gaudeix el Camí dels Bons Homes!

Gaudeix el Camí dels Bons Homes!
-
-